Jak zamawiać

Zamówienie w naszym sklepie można złożyć na trzy sposoby:
telefonicznie (w godz. 11.30-14.30 pn-czw.)

używając adresu e-mail (całą dobę we wszystkie dni w roku)

przez internet (całą dobę we wszystkie dni w roku)


Jak zamawiać telefonicznie?

Najprostszą i najszybszą formą składania zamówienia jest zamówienie telefoniczne. Wystarczy zadzwonić do nas od poniedziałku do czwartku (dni robocze) w godz. 11.30-14.30.


Numer telefonu: (55) 235 45 33 lub 603390042

Aby sporządzić takie zamówienie niezbędny będzie:
- adres zamawiającego bądź inny (w zależności od tego gdzie chcemy by przesyłka dotarła),
- numer telefonu, pod którym zostaną państwo poinformowani SMS-em o wysyłce zamówienia,
- forma płatności, do wyboru przedpłata bądź pobranie,
- sposób dostawy, do wyboru Poczta Polska, kurier DHL, Paczkomaty 24/7 oraz odbiór osobisty.

Uwaga! Przy wyborze produktów prosimy podać cechy odpowiadające danemu produktowi takie jak rozmiar, kolor, o ile występują.

Jak zamawiać używając adresu e-mail?

Zamówienia e-mail prosimy składać na adres bok[at]skarpetkowo.pl (w miejsce [at] należy wstawić @)

Aby sporządzić takie zamówienie niezbędny będzie:
- adres zamawiającego bądź inny (w zależności od tego gdzie chcemy by przesyłka dotarła),
- numer telefonu, pod którym zostaną państwo poinformowani SMS-em o wysyłce zamówienia,
- forma płatności, do wyboru przedpłata bądź pobranie,
- sposób dostawy, do wyboru Poczta Polska, kurier DHL, Paczkomaty 24/7 oraz odbiór osobisty.

Uwaga! Przy wyborze produktów prosimy podać cechy odpowiadające danemu produktowi takie jak rozmiar, kolor, o ile występują.

Jak zamawiać w naszym sklepie internetowym?

Przeglądanie oferty. 

Wszystkie dostępne produkty z naszej oferty zlokalizowane są w katalogu kategorii towarowych w górnej części stron naszego sklepu. Po kliknięciu na wybraną kategorię, pokaże się ona, prezentując listę dostępnych podkategorii w lewej części strony. 

Na liście produktów najczęściej znajdziesz:

  • miniaturkę zdjęcia tego produktu
  • nazwę producenta tego produktu
  • jego nazwę
  • aktualną cenę
  • info o ewentualnych promocjach, poleceniach, nowościach


Jeżeli oferta w danej kategorii jest rozległa, zazwyczaj jest ona podzielona na podstrony, po kilkanaście towarów na każdej z nich. Linki nawigacyjne do kolejnych podstron znajdują się u góry jak i na dole strony. Istnieje również możliwość pokazywania wszystkich produktów na jednej stronie, poprzez kliknięcie na "pokaż wszystkie produkty", odnośnik ten znajduje się tuż pod listą stron.

Lista kategorii towarowych. 

Każdy towar z naszej oferty jest przypisany do którejś z istniejących i widocznych w lewej części stron sklepu podkategorii towarowych. Niektóre towary mogą być przypisane do więcej niż jednej kategorii. Kategorie mogą być podzielone na subkategorie, a te na kolejne subkategorie itp. 

Karta produktu. 

Po kliknięciu na zdjęcie lub nazwę danego towaru, zostanie otworzona podstrona, zawierająca pełny opis towaru (czasem także więcej jego zdjęć). Na tej podstronie także możesz zaznajomić się z aktualną ceną towaru oraz włożyć go do koszyka. Jeżeli towar ma przypisane cechy do wyboru (np. rozmiary, kolory), przed włożeniem do koszyka zostaniesz poproszony o wybór odpowiednich dla Ciebie cech. 

Przeszukiwanie oferty sklepu. 

Ofertę towarową naszego sklepu można przeszukiwać za pomocą dostępnych narzędzi:

  • listy producentów - lista ta, umieszczona w lewej części stron sklepu, umożliwia pokazanie na stronie wszystkich produktów danego producenta
  • wyszukiwarka podstawowa - umiejscowiona w górnej części stron sklepu, pozwala na wyszukiwanie towarów w naszej ofercie wg ich nazwy
  • wyszukiwarka zaawansowana - pozwala na przeszukiwanie oferty całego sklepu lub tylko wybranej kategorii, wg kryterium cenowego ("Cena od ... do ..."), ewentualnie tylko w promocjach lub towarach polecanych.

Koszyk sklepowy. 

Koszyk sklepowy, tak jak w tradycyjnym ("murowanym") sklepie, służy do przechowywania zakupów do czasu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy towar, który zamierzasz w naszym sklepie kupić, musisz najpierw włożyć do koszyka. Umożliwia to odpowiedni link graficzny, umiejscowiony przy każdym z towarów w naszym sklepie. Wyjątkiem mogą być towary chwilowo niedostępne, których włożenie do koszyka może nie być możliwe. 

Zawartość swojego koszyka możesz oczywiście modyfikować przed finalizacją zamówienia. Każdy towar możesz z koszyka usunąć, wpisując cyfrę "0" w polu "Ilość". W polu tym możesz również podać liczbę np. "2", jeżeli chcesz zakupić 2 szt. wybranego towaru. Po każdej zmianie ilości któregoś z produktów w koszyku, musisz nacisnąć przycisk "Przelicz koszyk", tak aby jego zawartość została przeliczona przez oprogramowanie sklepu wg aktualnie wpisanych ilości.

 

Aby zakończyć zamówienie należy wybrać przycisk "Złóż zamówienie". Aby natomiast kontynuować zakupy należy wybrać przycisk "Kupuj dalej". Można też będąc w koszyku dokonać zmiany w dokonanym wyborze koloru lub rozmiaru produktu, w tym celu należy kliknąć w koszyku na nazwę produktu aby dokonać jego edycji.

 

Jak zamówić ten sam produkt w różnych kolorach i ilościach


Aby zamówić ten sam produkt w innym kolorze lub rozmiarze należy będąc w koszyku kliknąć na link do produktu który dopiero co włożyliśmy do koszyka - następuje wtedy edycja tegoż produktu oraz po przejściu do produktu pojawia się nad nazwą produktu następujący komunikat:

"Obecnie edytujesz dodany produkt, który jest w koszyku. Aby dodać kolejny taki sam produkt kliknij TUTAJ."

Można wtedy korzystając z linku  "TUTAJ" dodać do koszyka kolejny taki sam produkt, ale o innym kolorze lub rozmiarze.

 

Jak dodać gratis lub rabat do swojego zamówienia

 

Dla użytkowników zarejestrowanych istnieje możliwość dodania gratisu lub rabatu do zamówienia. Z kodów tych należy zatem korzystać po zalogowaniu się do swojego konta w sklepie. Kody rabatowe wysyłane są do naszych użytkowników w newsletterze - warto zatem zapisać się do naszego newslettera aby je od nas otrzymywać. Natomiast kody na produkt dodawany przez użytkownika jako gratis do zamówienia znajdują się na stronach wybranych produktów. Jeśli pod opisem danego produktu znajduje się ramka z informacją, iż ten produkt możesz otrzymać jako gratis (przy odpowiedniej wartości koszyka), to należy uważnie (tzn. bez dodatkowych spacji) skopiować podany kod. Kod rabatowy lub gratisowy należy wkleić w polu "Kod rabatowy", które wyświetli się po wybraniu opcji płatności i dostawy. Kod należy następnie wczytać do formularza zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku "Wczytaj kod". Po wczytaniu kodu należy zakończyć zamówienie poprzez naciśnięcie przycisku "Złóż zamówienie". Powrót do koszyka lub dalsze przeglądanie oferty spowoduje deaktywację kodu i konieczność ponownego wczytania go do formularza zamówienia. Do jednego zamówienia możliwe jest wczytanie tylko jednego kodu. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości dopisania kodu do zamówienia - ani przez użytkownika, ani przez obsługę sklepu. Jeśli przez zapomnienie lub nieuwagę kod nie został wczytany - należy złożyć nowe zamówienie wczytując kod.


Proces składania zamówienia. 

Na podstronie pokazującej zawartość koszyka (o ile koszyk nie jest pusty), znajdziesz link "złóż zamówienie", służący do finalizacji zamówienia. Po jego klknięciu zostanie otworzona strona z formularzem zamówienia. 

Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszego sklepu, a nie zdążyłeś sie jeszcze zalogować na swoje konto, to będzie ostatni moment do logowania. Niektórzy zarejestrowani użytkownicy mogą mieć przyznane indywidualne rabaty w naszym sklepie, realizowane wyłącznie w przypadku zalogowania się na swoje konto PRZED finalizacją zamówienia. Jeżeli więc masz przyznane jakiekolwiek indywidualne przywileje w naszym sklepie, nie zapomnij zalogować się na swoje konto przed finalizacją zamówienia. Logowanie nie jest konieczne, jeśli tego nie potrzebujesz lub nie masz konta w naszym sklepie i nie chcesz go zakładać. 

W formularzu zamówienia musisz podać wszystkie niezbędne dane do jego realizacji przez nasz sklep. Obowiązkowe są przede wszystkim dane adresowe, potrzebne do wysyłki zamówienia, oraz dane potrzebne do jego potwierdzenia telefonicznego czy e-mailowego. Musisz także wybrać sposób dostawy dla zamówienia, oraz formę płatności za nie. 

Po pełnym wypełnieniu formularza zamówienia i kliknięciu "wyślij zamówienie", Twoje zamówienie zostanie zapisane w naszej bazie danych. Poprzez pocztę e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie jego złożenia, które może także zawierać (tylko gdy to konieczne) prośbę o potwierdzenie zamówienia poprzez specjalnie skonstruowany link (link ten znajdziesz oczywiście w liście). Jeżeli wybrałeś płatność on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem lub np. karta kredytowa), będziesz mógł jej dokonać bezpośrednio po wysłaniu zamówienia - odpowiednie opcje sklep wyświetli razem z podziękowaniem za zamówienie. Jeśli wybrałeś płatność przelewem zwykłym, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do dokonania przelewu na nasze konto bankowe. 

Po wysłaniu zamówienia nie ma już możliwości samodzielnej jego modyfikacji. Jeżeli chcesz zmodyfikować swoje zamówienie lub je anulować, niezwłocznie korzystając z adresu e-mail bok[at]skarpetkowo.pl (w miejsce [at] należy wstawić @) bądź telefonicznie (numery telefonów znajdziesz tutaj). 

Reklamacje i zwroty towaru. 

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. 

Nie odpowiadamy za wady fabryczne produktów, ale jeśli takowe stwierdzisz, pomożemy Ci w załatwieniu procedury reklamacyjnej. Skontatuj się z nami w celu ustalenia dalszej procedury. 

Wszelkie inne ustalenia, dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz tutaj.

Koszyk

Ilość produktów: 0

Wartość: 0.00 zł

Zobacz Nas na: