FAQ

1. Ile zapłacę za przesyłkę?
2. Jak nie płacić za dostawę?
3. Czy mogę złożyć zamówienie nie rejestrując konta?
4. Co oznaczają statusy zamówienia?
5. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
6. Czy to, że dany rozmiar/kolor jest widoczny w sklepie oznacza, że jest w magazynie?
7. Czy mogę odebrać towar osobiście w sklepie?
8. Faktury VAT i paragony.
9. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie Skarpetkowo.pl?
10. Rozmiar lub kolor nie pasuje. Czy mogę dokonać wymiany towaru?
11. Otrzymałem/am inny niż zamawiany rozmiar/kolor/model.
12. Otrzymałem/am towar uszkodzony. Co robić w takim przypadku?
13. Przesyłka do mnie nie dotarła, wyślecie mi nową?


 


1. Koszty dostawy zależne są od formy płatności (przedpłata lub płatność przy odbiorze przesyłki) oraz od formy dostawy (Poczta Polska lub kurier DHL).

I) W przypadku płatności przedpłatą (przelew zwykły, płatność szybkim przelewem lub kartą kredytową dokonana za pomocą serwisu Platnosci.pl) -
- dolicz do wartości zamówionych towarów 13,00 zł (dostawa priorytetem Pocztą Polską),

- dolicz do wartości zamówionych towarów 16,00 zł (dostawa kurierem DHL).


II) W przypadku płatności za pobraniem (płatne u kuriera przy odbiorze przesyłki)
- dolicz do wartości zamówionych towarów 22,00 zł - ze względów bezpieczeństwa wysyłamy pobrania tylko kurierem DHL.

Sklep zastrzega sobie prawo odmowy wysyłki zamówienia za pobraniem do osoby, która nie odebrała poprzednio wysłanej za pobraniem przesyłki z towarem.


Koszt dostawy jest doliczany do cen towarów w Twoim koszyku. Obie kwoty składają się na ostateczny koszt zamówienia. Podany on będzie w zamówieniu, które można zobaczyć na ekranie po wypełnieniu formularza danych osobowych, sposobu dostawy oraz formy płatności.

2. Aby nie płacić za dostawę w sklepie Skarpetkowo.pl skorzystaj z jednego z następujących rozwiązań:
I) Złóż zamówienie o wartości minimum 250 zł dostawą na terenie Polski lub 300 zł z dostawą kurierem na terenie Polski.
II) Wybierz odbiór osobisty swojego zamówienia w naszym Biurze Handlowym w Elblągu, ul. Wyspiańskiego 16A-B.
III) Załóż w sklepie Skarpetkowo.pl konto klienta i czekaj na wysyłane okazjonalnie przez nasz sklep e-maile o nowościach i/lub promocjach, które zawierają wiadomość o okresowo trwającej promocji na koszty przesyłki lub też kod rabatowy, umożliwiający klientom znacznie ograniczyć koszty dostawy lub nawet zupełnie za dostawę nie płacić.
IV) Weź udział w naszym programie lojalnościowym "Darmowe Zakupy". Aby móc korzystać z programu musisz najpierw posiadać w naszym sklepie założone konto klienta. Każde zamówienie składaj zawsze po zalogowaniu się do swojego konta w sklepie, aby system naliczał Ci punkty za każdą wydaną złotówkę. Możesz również zbierać punkty dodając w sklepie opinie o zakupionych towarach. Potem zapłać punktami za swoje zamówienie: w tym wypadku nie płacisz zupełnie nic nie tylko za przesyłkę, ale również za zakupione za punkty towary.

3. Oczywiście. Wystarczy wybrać do koszyka zamawiany towar i w formularzu zamówienia podać dane dotyczące zamawiającego, kontaktu z kupującym oraz adresu pod który ma zostać wysłany towar.

4. Statusy zamówienia:

- realizacja nie rozpoczęta - oznacza, że zamówienie do nas wpłynęło, lecz pracownicy sklepu nie rozpoczęli jeszcze realizacji zamówienia.
- wpłatę zaksięgowano - oznacza, iż zamówienie za które klient uiścił przedpłatę jest w trakcie przygotowywania go do wysłania do klienta.
- wysłane- oczekuje na księgowanie - zamówienie za pobraniem zostało wysłane do klienta. Klient zapłaci za nie doręczycielowi przy odbiorze, po czym kwota ta zostanie przelana przez przewoźnika na nasze konto bankowe.
- zrealizowane - przedpłata na konto sklepu została odnotowana i towar jest już w drodze do klienta. W przypadku zamówienia za pobraniem - zaksięgowano należność za odebrane zamówienie na konto za zamówiony towar.

5. Wszystkie zamówienia realizowane są w najszybszym możliwie terminie. Warunkiem szybkiej dostawy jest dokładne podanie danych adresowych i kontaktowych. Wyznajemy zasadę, że dobre zakupy to takie, na które trzeba czekać tylko jeden dzień. Do tego ideału staramy się dążyć każdego dnia. Może się jednak zdarzyć, że ze względu na cykl produkcyjny producenta, chwilowo może zabraknąć w naszym magazynie określonego koloru lub rozmiaru. Zawsze w takim przypadku skontaktujemy się z klientem ustalając ewentualne zmiany w zamówieniu.


Czas dostawy = czas kompletowania przesyłki + czas jej dostarczenia.
Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.

1. Na czas, po którym przesyłka trafi do rąk klienta, składa się czas potrzebny nam na jej skompletowanie i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jej dostarczenie.
Ponieważ towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem tego, jak szybko jesteśmy w stanie przygotować je do wysłania, czas kompletowania całego zamówienia szacujemy na podstawie tego, jak długo może zająć nam przygotowanie produktu, na który trzeba czekać najdłużej.
2. Zamówienie płatne za pobraniem jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia.
3. Zamówienie płatne kartą lub szybkim przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy szybki przelew lub karta zostanie zautoryzowana online przez serwis Platnosci.pl.
4. Zamówienie płatne zwykłym przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy środki dotrą na nasze konto bankowe.

Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy kurierów i listonoszy (8-16). Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać adres dostawy do miejsca pracy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.

Jeśli adresat będzie nieobecny listonosz lub kurier pozostawi awizo. Kurierzy i listonosze nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem. Dla listonoszy Poczty Polskiej pozostawienie awiza nastąpi po jednej próbie doręczenia, po czym przesyłkę będzie można odebrać w Urzędzie Pocztowym wskazanym na awizo. Odnośnie kuriera DHL obowiązują dwie próby doręczenia. W przypadku dwukrotnej nieobecności adresata przesyłki awizowane można odebrać w najbliższym terminalu DHL. 

Dostawa kurierska w konkretnie określonym przedziale czasowym (godzinowym) jest usługą dodatkowo płatną (kilkadziesiąt zł). W przeciwnym razie kurierzy rozwożą przesyłki zgodnie z zaplanowaną w danym dniu trasą dostaw. Można próbować umówić się z kurierem na porę w jakiej ma nastąpić dostawa dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta danego kuriera, jednak gwoli ścisłości zależy to od dobrej woli kuriera i nie jest jego obowiązkiem zapewnić dostawę na konkretny przedział czasowy o ile nie została wykupiona wyżej wspomniana usługa dostawy na określoną godzinę.

O wysyłce informujemy mailem. Znajdziesz w nim także numer nadania przesyłki. Jeśli nie dojdzie ona do Ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych - skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń na numer naszej firmowej infolinii 0801 000 776.

6. Firma Avanti dokłada każdego dnia wszelkich starań by sklep Skarpetkowo.pl był stale uaktualniany. Ewentualny brak danego towaru (koloru, rozmiaru) jest konsultowany z klientem w możliwie najszybszym terminie.

7. Oczywiście. Warunkiem jest podanie dokładnego terminu odbioru zamówionego towaru. Odbiór odbywa się w stacjonarnym sklepie firmy Avanti w Elblągu przy ulicy Wyspiańskiego 16 A-B.

8. Firma Avanti do każdej przesyłki dołącza paragon na zamówiony towar. Warunkiem otrzymania faktury VAT jest zaznaczenie opcji "chcę otrzymać fakturę VAT". Można zrobić to zakładając konto lub później edytując dane swojego konta. Pamiętać należy o dokładnym podaniu wszelkich danych potrzebnych do wystawienia faktury.

9. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, czysty, pozbawiony zapachów, uszkodzeń, posiada nieodcięte metki i zostanie odesłany na koszt klienta wraz z dowodem zakupu i oryginalnym oraz nieuszkodzonym opakowaniem (pudełeczko produktu). Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Nie przyjmujemy zwrotu towaru zakupionego do celów związanych z działalnością gospodarczą. Opakowanie (pudełeczko) produktu jest integralną jego częścią, w związku z czym należy odsyłać produkty w oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach, starannie zabezpieczając przed uszkodzeniem odsyłany produkt wraz z jego oryginalnym opakowaniem. Produkt nie spełniający w/w warunków (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu bądź formularza zwrotu, zabrudzony, niekompletny, uszkodzony, bez metek, z metkami odciętymi, bez pudełka lub w zniszczonym pudełku) zostanie odesłany z powrotem na koszt klienta. Towar należy starannie zapakować w twarde bezpieczne opakowanie (nie w kopertę), aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu (jeżeli opakowanie produktu dotrze do nas uszkodzone lub zniszczone zwrot nie będzie możliwy). Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną (paczka pocztowa, list polecony) zachowując dowód nadania na nasz adres:
Firma Avanti
Ul.
Wyspiańskiego 16 A-B
82-300 Elbląg
Zwrot zostanie rozpatrzony pod warunkiem dołączenia wraz ze zwracanym towarem dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu, który można pobrać tutaj:

- w formacie *.DOC tutaj
- w formacie *.PDF tutaj - do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, który bezpłatnie można pobrać stąd.


Pobierz, wydrukuj, wypełnij. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na podanie w nim prawidłowej informacji o numerze konta bankowego, na jaki mamy dokonać zwrotu pieniędzy za odesłany towar. Nie zwracamy kosztów przesyłki. Równowartość ceny zwracanego towaru (bez kosztów wysyłki) zostanie klientowi zwrócona przelewem na jego konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep zwrotu towaru.

10. Tak, istnieje możliwość wymiany towaru na inny produkt lub ten sam produkt ale o innym rozmiarze/kolorze itp. pod warunkiem określonym w pkt 8. Do jednego zamówienia możliwa będzie jednokrotna wymiana towaru na inny (nie można wymieniać towaru bez końca). Towar należy starannie zapakować w twarde bezpieczne opakowanie (nie w kopertę), aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu (jeżeli opakowanie produktu dotrze do nas uszkodzone lub zniszczone wymiana nie będzie możliwa). Koszty przesyłki w obie strony pokrywa klient. Prośby o wymianę bez uiszczenia kosztów przesyłki powrotnej (10 zł) nie będą uwzględnione. Pakowanie na prezent jest usługą i nie podlega zwrotom/wymianom, prosimy zatem o nieodsyłanie od nas opakowań prezentowych. Wymiana na inny produkt/rozmiar/kolor jest możliwa pod warunkiem dostępności towaru i musi być poprzedzona ustaleniem wymiany ze sklepem drogą mailową lub telefoniczną. Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną (paczka pocztowa, list polecony) zachowując dowód nadania na nasz adres:
Firma Avanti
Ul.
Wyspiańskiego 16 A-B
82-300 Elbląg

 

Wymiana zostanie rozpatrzona pod warunkiem dołączenia wraz ze zwracanym na wymianę towarem prawidłowo wypełnionego formularza wymiany, który można pobrać tutaj:

- w formacie *.DOC tutaj
- w formacie *.PDF tutaj - do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, który bezpłatnie można pobrać stąd.

Pobierz, wydrukuj, wypełnij.


11. Koszty przesyłki w obie strony w przypadku wymiany towaru jaka wynikła na skutek pomyłki sklepu będą pokrywane przez sklep, przy czym wysokość rekompensaty dla klienta za odesłanie towaru do sklepu ustala się w tym wypadku na kwotę 7 zł.
Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną (paczka pocztowa, list polecony) zachowując dowód nadania na nasz adres:
Firma Avanti
Ul.
Wyspiańskiego 16 A-B
82-300 Elbląg
Do przesyłki prosimy dołączyć informację z numerem konta bankowego, na jaki mamy dokonać zwrotu pieniędzy w ramach rekompensaty za odesłanie pomyłkowo wysłanego towaru.

12. Towary oferowane w sklepie internetowym Skarpetkowo.pl są objęte gwarancją producenta. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przetarcia, rozcięcia, zaciągnięcia itp.), uszkodzenia ozdób, naturalne zużycie się oraz uszkodzenia spowodowane niewłaściwym dopasowaniem wyrobu, niedbałym, niewłaściwym albo niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem lub konserwacją. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora klienta. W przypadku reklamacji towaru posiadającego wady fabryczne, należy kontaktować się ze sklepem drogą mailową lub telefoniczną. Do odsyłanego do reklamacji towaru należy dołączyć prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać tutaj:

- w formacie *.DOC tutaj
- w formacie *.PDF tutaj - do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, który bezpłatnie można pobrać stąd.


Pobierz, wydrukuj, wypełnij.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu: klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności doręczyciela, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania nie należy odbierać przesyłki lecz bezzwłocznie skontaktować się ze sklepem oraz sporządzić protokół doręczenia (protokół szkodowy). Gdy więc stan opakowania lub taśm zabezpieczających w otrzymanej przesyłce budzi wątpliwości, nie należy jej odbierać bez sporządzenia w obecności doręczyciela (listonosz lub kurier) protokołu szkodowego.

13. Przesyłka do mnie nie dotarła, wyślecie mi nową?

I.Sklep nie realizuje dostaw przesyłek we własnym zakresie, w tym celu korzystamy z usług narodowego operatora pocztowego (PPUP Poczta Polska) lub z usług firmy kurierskiej DHL.

II. Klient ma możliwość wyboru spedytora realizującego usługę dostawy jego przesyłki. Polecamy usługi kurierskie, które jakością (szybkość i pewność dostawy) przewyższają usługi wykonywane przez Pocztę Polską.

III. Jeśli przesyłka nie dociera do naszego klienta to wina leży po stronie spedytora, który nie wykonał usługi dostarczenia przesyłki. Każda nadana przez nas przesyłka posiada swój numer nadania, wysyłamy go mailem do klienta, który ma możliwość sprawdzenia czy przesyłka o tym numerze nadania dotarła do jego miejscowości zamieszkania.

a) w przypadku usługi dostawy wykonywanej przez Pocztę Polską klient może dowiedzieć się w swoim Urzędzie Pocztowym, czy przesyłka na jego nazwisko o podanym numerze nadania dotarła do miejscowości, była awizowana lub została już jako nieodebrana w terminie odesłana do nadawcy
b) w przypadku usługi dostawy wykonywanej przez kuriera DHL klient może śledzić online bieg swojej przesyłki pod adresem http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/
 

IV. Jeśli losy przesyłki okazują się nieznane sklep rozpoczyna standardową procedurę reklamacyjną u spedytora, który musi ustalić drogą postępowania wewnętrznego losy powierzonej mu przesyłki i poinformować sklep na piśmie o wynikach ustaleń. Wszczęcie procedury reklamacyjnej przez sklep jest możliwe po upływie 48 godzin od nadania przesyłki (kurier DHL) lub po upływie 14 dni od nadania przesyłki (Poczta Polska). Proces reklamacyjny podczas którego spedytor ustala bieg przesyłki trwa ok. 30 dni (kurier DHL) lub ok. 45 dni (Poczta Polska).

V. Sklep wysyła nową przesyłkę do klienta lub zwraca pieniądze wpłacone przez klienta tytułem zapłaty za zamówienie tylko i wyłącznie po otrzymaniu od spedytora pisemnego potwierdzenia zaginięcia reklamowanej przesyłki.


Jeżeli na tej stronie nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, zapoznaj się z regulaminem sklepu bądź skontaktuj się z jego obsługą.

 

Koszyk

Ilość produktów: 0

Wartość: 0.00 zł