Płatności i dostawy

Koszty dostawy

 

Poczta Polska (przesyłki do 2 kg) - 13,00 zł

Paczkomaty Inpost - 9,90 zł

Kurier DHL - 16 zł (przesyłki powyżej 10 kg dopłata +5 zł)

Kurier DHL za pobraniem - 22 zł (przesyłki powyżej 10 kg dopłata +5 zł)

Dostawa Pocztą Polską poza teren Polski: uzależniona od wagi paczki i kraju docelowego.

 

Wysyłka na koszt sklepu: przy zakupach powyżej 250 zł (dostawa na terenie Polski pocztą lub do paczkomatu)  lub powyżej 300 zł (dostawa na terenie Polski kurierem) koszty wysyłki pokrywa sklep.

 

Czas dostawy

 

Poczta Polska: 2-3 dni robocze

Paczkomaty Inpost: 2-3 dni robocze

Kurier DHL: następny dzień roboczy po nadaniu

 

Akceptujemy płatności przelewem

Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na Nasze konto bankowe. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.

Nasz nr konta: 09 1140 2004 0000 3102 3226 7040
Firma "Avanti" Marlena Bhandari,
ul. Wyspiańskiego 16 A-B,
82-300 Elbląg.

Dane dla przelewów zagranicznych:

Nr rachunku (IBAN CODE) PL09 1140 2004 0000 3102 3226 7040
Nazwa i adres banku: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Mickiewicza 10, 90-050 Łódź
Kod SWIFT banku: BREXPLPWMBK

 

Akceptujemy płatności za pobraniem

Zapłaty dokonujesz u kuriera, który dostarczy Ci przesyłkę pod wskazany przez Ciebie adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty kurier nie wyda Ci zamówionej przesyłki. W przypadku nieobecności adresata kurier ponowi próbę doręczenia, jeśli dwie próby doręczenia okażą się bezskuteczne kurier zostawi awizo, które umożliwi adresatowi odebranie przesyłki i zapłacenie za nią w najbliższym terminalu DHL.


Akceptujemy płatności online poprzez serwis Dotpay.pl

 


W imieniu naszej firmy obsługą płatności elektronicznych zajmuje się serwis bezpiecznych płatności online Dotpay.pl, który występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).

Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, za pomocą serwisu Dotpay.pl. Serwis Dotpay.pl umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wielu polskich banków. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.
Dokonanie płatności online poprzez serwis Dotpay.pl jest całkowicie bezpłatne, nie są pobierane od naszych klientów żadne opłaty lub prowizje z tego tytułu.
 


Akceptujemy płatności online poprzez serwis PayByNet

PayByNet to system bezpośrednich i gwarantowanych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. To obecnie najszybszy sposób płatności w Internecie, dzięki któremu zamówienie może zostać zrealizowane od razu po zatwierdzeniu przelewu przez klienta. PayByNet jest jedynym w Polsce serwisem umożliwiającym realizację płatności bezpośrednio z rachunku bankowego klienta na rachunek bankowy sklepu (z wykorzystaniem technologii systemu rozliczeniowego ELIXIR). Dokonanie płatności online poprzez serwis PayByNet jest całkowicie bezpłatne, nie są pobierane od naszych klientów żadne opłaty lub prowizje z tego tytułu.

 

Ile wynosi czas dostawy?

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas kompletowania przesyłki + czas jej dostarczenia.
Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.

 

 

1. Na czas, po którym przesyłka trafi do rąk klienta, składa się czas potrzebny nam na jej skompletowanie i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jej dostarczenie. Ponieważ towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem tego, jak szybko jesteśmy w stanie przygotować je do wysłania, czas kompletowania całego zamówienia szacujemy na podstawie tego, jak długo może zająć nam przygotowanie produktu, na który trzeba czekać najdłużej.

2. Zamówienie płatne za pobraniem jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia.

3. Zamówienie płatne kartą lub szybkim przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy szybki przelew lub karta zostanie zautoryzowana online przez serwis płatności online (PayByNet, Dotpay.pl).

4. Zamówienie płatne zwykłym przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy środki dotrą na nasze konto bankowe.


O zaksięgowaniu wpłaty oraz o wysyłce informujemy mailem. Znajdziesz w nim także numer nadania przesyłki. Jeśli nie dojdzie ona do Ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych - skontaktuj się z nami poprzez adres e-mail firmaavanti@firmaavanti.pl lub zadzwoń na numer naszej firmowej infolinii 0801 000 776 (opłata jak za połączenie lokalne)

Przesyłka do mnie nie dotarła, wyślecie mi nową?

 

 

1. Sklep nie realizuje dostaw przesyłek we własnym zakresie, w tym celu korzystamy z usług narodowego operatora pocztowego (PPUP Poczta Polska) lub z usług firmy kurierskiej DHL.

2. Klient ma możliwość wyboru spedytora realizującego usługę dostawy jego przesyłki. Polecamy usługi kurierskie, które jakością (szybkość i pewność dostawy) przewyższają usługi wykonywane przez Pocztę Polską.

3. Jeśli przesyłka nie dociera do naszego klienta to wina leży po stronie spedytora, który nie wykonał usługi dostarczenia przesyłki. Każda nadana przez nas przesyłka posiada swój numer nadania, wysyłamy go mailem do klienta, który ma możliwość sprawdzenia czy przesyłka o tym numerze nadania dotarła do jego miejscowości zamieszkania.

a) w przypadku usługi dostawy wykonywanej przez Pocztę Polską klient może dowiedzieć się w swoim Urzędzie Pocztowym, czy przesyłka na jego nazwisko o podanym numerze nadania dotarła do miejscowości, była awizowana lub została już jako nieodebrana w terminie odesłana do nadawcy lub klient może śledzić online bieg swojej przesyłki pod adresem http://emonitoring.poczta-polska.pl/

b) w przypadku usługi dostawy wykonywanej przez kuriera DHL klient może śledzić online bieg swojej przesyłki pod adresem http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/szukaj.aspx?t=0
 
4. Jeśli losy przesyłki okazują się nieznane sklep rozpoczyna standardową procedurę reklamacyjną u spedytora, który musi ustalić drogą postępowania wewnętrznego losy powierzonej mu przesyłki i poinformować sklep na piśmie o wynikach ustaleń. Wszczęcie procedury reklamacyjnej przez sklep jest możliwe po upływie 48 godzin od nadania przesyłki (kurier DHL) lub po upływie 14 dni od nadania przesyłki (Poczta Polska). Proces reklamacyjny podczas którego spedytor ustala bieg przesyłki trwa ok. 30 dni (kurier DHL) lub ok. 45 dni (Poczta Polska).

5. Sklep wysyła nową przesyłkę do klienta lub zwraca pieniądze wpłacone przez klienta tytułem zapłaty za zamówienie tylko i wyłącznie po otrzymaniu od spedytora pisemnego potwierdzenia zaginięcia reklamowanej przesyłki.

Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy kurierów i listonoszy (8-16). Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać adres dostawy do miejsca pracy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia. Nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.

Jak przebiega doręczenie jeśli wybierzesz usługę kuriera DHL?

Odnośnie kuriera DHL obowiązują dwie próby doręczenia. W przypadku dwukrotnej nieobecności adresata przesyłki awizowane można odebrać w najbliższym terminalu DHL. Dodatkowo dla wygody naszych klientów w cenie doręczenia przesyłki płatnej przy odbiorze zawarta jest usługa Informacja Przed Doręczeniem (PDI).

Na czym polega usługa kuriera DHL Informacja przed doręczeniem (PDI)?

Tą usługą objęte są domyślnie w naszym sklepie wszystkie przesyłki kurierskie płatne przy odbiorze. Usługa Informacja przed doręczeniem (PDI) zapewnia wcześniejszy proaktywny kontakt z odbiorcą przesyłki, jeszcze przed jej dostarczeniem przez kuriera. Tuż po nadaniu przesyłki do odbiorcy wysyłany jest SMS z informacją o jej planowanym dostarczeniu. SMS zawiera także użyteczne dla odbiorcy informacje, np. o wysokości kwoty pobrania. Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier DHL Express kontaktuje się z odbiorcą i ustala porę doręczenia przesyłki. Wtedy też, bez dodatkowych formalności, odbiorca może wskazać inny adres niż ten, podany na liście przewozowym. Gdy doręczenie pod zmieniony adres będzie realizowane przez kurierów z tego samego terminala, nie jest naliczana dodatkowa opłata.

Dostawa kurierska w konkretnie określonym przedziale czasowym (godzinowym) jest usługą dodatkowo płatną. W przeciwnym razie kurierzy rozwożą przesyłki zgodnie z zaplanowaną w danym dniu trasą dostaw. Można próbować umówić się z kurierem na porę w jakiej ma nastąpić dostawa, jednak gwoli ścisłości zależy to od dobrej woli kuriera i nie jest jego obowiązkiem zapewnić dostawę na konkretny przedział czasowy o ile nie została wykupiona wyżej wspomniana usługa dostawy na określoną godzinę.

 

 

Koszyk

Ilość produktów: 0

Wartość: 0.00 zł